abonnementen opzeggen

Hoe u abonnees die uw abonnementen hebben opgezegd, opnieuw kunt aanspreken

Door de wildgroei aan gaming-, muziek-, film- en tv-streamingdiensten en gezondheids-, fitness- en voedselapps is het bijna onmogelijk voor iedereen om abonnementsbetalingen van welke aard dan ook te vermijden. Het kan ook moeilijk zijn om ongebruikte of ongewenste abonnementen bij te houden. Daarom is het belangrijk om regelmatig rekeningen en bankafschriften te doorzoeken, evenals uw app- of apparaatinstellingen te bekijken. Sommige services, zoals Rocket Money, maken verbinding met uw bankrekening en helpen u bij het vinden van ongebruikte of frauduleuze abonnementen om te annuleren.

Voor abonnees die hun abonnement opzeggen, is het cruciaal om te begrijpen waarom ze hebben opgezegd om het verloop te verminderen en de retentie te vergroten. Door feedback te krijgen via enquĂȘtes over het annuleren van abonnementen, zoals die worden aangeboden door Zonka Feedback, kunt u leren welke aspecten van uw service ontbreken, zodat u verbeteringen kunt aanbrengen en uw klanten opnieuw kunt betrekken.

Om een abonnement op een iPhone op te zeggen, gaat u naar Instellingen en tikt u op uw naam en profielpictogram in de rechterbovenhoek (linksonder voor oudere apparaten) en tikt u vervolgens op Abonnementen hier. Selecteer vanaf daar de gewenste service en volg de aanwijzingen om te annuleren. Als je je abonnement niet via deze methode kunt opzeggen, probeer dan rechtstreeks bij de app of het bedrijf uit te checken of ze een onafhankelijke manier hebben om terugkerende kosten op hun platform te beheren.

Om abonnees die hebben opgezegd opnieuw te betrekken, is het belangrijk hen te herinneren aan de waarde die uw product biedt en hen aan te moedigen terug te komen. U kunt ook een korting aanbieden op hun volgende abonnementsbetaling of zelfs een gratis maand om hen tot heroverweging te brengen.

Zoek meer informatie op: https://www.bymetis.nl/